Title Image

Subvencions Kit digital 2022

Ajuts per a la digitalització de petites empreses, microempreses i autònoms en el marc del programa Acelera Pyme 2022.

El moment és ara!
Uneix-te a la transformació digital!

Què és?

El Kit digital és una iniciativa del Govern d’Espanya que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals per a aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital de petites empreses, microempreses i autònoms.

Bases reguladores de la concessió d’ajuts per a la digitalització

*El programa Kit digital s’emmarca en el Pla de recuperació, transformació i resiliència, l’agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de digitalització de pimes 2021-2025. A més, està finançat per la Unió Europea – Next Generation EU.

Logo Acelera pyme kit digital

A qui va dirigit?

Custom Image

Petites empreses: 10-49 treballadors

Custom Image

Microempreses: 1-9 treballadors

Custom Image

Autònoms

Subvencions:

Custom Image
Fins a 12.000 €

Empreses d’entre 10 i menys de 5 empleats

Custom Image
Fins a 6.000 €

Empreses d’entre 3 i menys de 10 empleats

Custom Image
Fins a 2.000 €

Empreses d’entre 1 i menys de 3 empleats i autònoms

Subvencions:

Custom Image
Fins a 12.000 €

Empreses d’entre 10 i menys de 50 empleats

Custom Image
Fins a 6.000 €

Empreses d’entre 3 i menys de 10 empleats

Custom Image
Fins a 2.000 €

Empreses d’entre 1 i menys de 3 empleats i autònoms

A qui va dirigit?

Custom Image

Petites empreses: 10-49 treballadors

Custom Image

Microempreses: 1-9 treballadors

Custom Image

Autònoms

Si vols que siguem el teu agent digitalitzador
contacta amb nosaltres!

Tel. 977 783 210 / 625 569 407 / 650 180 790




    Llegiu el consentiment per al tractament de dades personals

    Informació bàsica sobre Protecció de Dades

    Responsable del Tractament: GLOBALSTECH DEVELOPMENT SL

    Finalitats del tractament: Pàgina web informativa, pàgina web venda en línia, programació i disseny del web, adaptació, creació gràfiques i assessorament per al client, programació softwares en forma de programa de PC o d’aplicació per a mòbil, suport professional per a la captació fotogràfica d’ambients i productes, estratègia comercial amb la redacció i traducció de continguts a través de: màrqueting per correu electrònic, SEO i estudi de competències, gestió de consultes a través de formularis i xat.

    Legitimació del tractament: Consentiment exprés de l'interessat, interès legítim per al tractament de dades, compliment d'obligacions legals.

    Conservació de les dades: Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb les finalitats recollides, així com per al compliment de les obligacions legals.

    Destinataris: En alguns casos, quan sigui necessari, GLOBALSTECH DEVELOPMENT SL, cedeix dades dels usuaris a tercers i quan existeixi una obligació legal.

    Drets dels interessats: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

    Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en les clàusules annexes que es troben en la política de privacitat.

    Solucions de digitalització

    Lloc web i presència a internet

    L'objectiu principal és que tinguis una web per a aconseguir visibilitat i major presència a Internet. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Domini: inclou el domini de la teva web durant un termini mínim de dotze mesos. La titularitat del domini serà íntegrament teva.
    • Hosting: inclou l'allotjament de la pàgina web desenvolupada durant un termini mínim de dotze mesos.
    • Disseny de la pàgina web: estructura web amb un mínim de 3 pàgines o apartats. Es consideren pàgines o apartats d'una web elements com ara: pàgina d'inici (landing page), presentació de l'empresa, formulari de contacte, descripció de productes, dades de contacte, mapa del lloc web (sitemap), etc.
    • Web responsiu: la teva pàgina web s'adaptarà a tota mena de dispositius.
    • Accessibilitat: el disseny complirà criteris de conformitat de nivell AA de les pautes WCAG-2.1.
    • Autogestionable: tindràs accés a una plataforma de gestió de continguts per poder modificar-los quan vulguis.
    • Posicionament bàsic a internet: la informació de la web serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
    • Optimització de la presència en cercadors (SEO bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.

    Des de 950 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 2.000 €
    3 < 9 empleats: 2.000 €
    10 < 50 empleats: 2.000 €

    Percentatges d'execució associats a les fases
    Primera: 70 %
    Segona: 30 %

    Comerç electrònic

    L'objectiu principal és crear la teva botiga en línia de compravenda de productes o serveis utilitzant mitjans digitals per a l'intercanvi. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Creació de la botiga en línia o e-commerce i alta del catàleg de productes: producció d'un catàleg mitjançant l'alta, importació o càrrega dels productes o articles de la teva botiga en línia. El nombre de referències serà d'almenys 100 referències de productes, llevat que no disposis d'aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
    • Mètodes de pagament: configuració i integració dels mètodes de pagament.
    • Disseny responsiu: la solució d'e-commerce dissenyada a tota mena de dispositius.
    • Accessibilitat: el disseny complirà criteris de conformitat de nivell AA de les pautes WCAG-2.1.
    • Posicionament bàsic a internet: la teva botiga en línia serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
    • Optimització de la presència en cercadors (SEO): Anàlisi de paraules clau, anàlisi de la competència, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut i informes trimestrals de seguiment.
    • Autogestionable: disposaràs d'una plataforma de gestió de continguts per a modificar-los de forma autònoma.
    • Formes d'enviament: configuració i integració de mètodes d'enviament digital i físic dels productes comercialitzats de la teva botiga en línia.

    Des de 1.250 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 2.000 €
    3 < 9 empleats: 2.000 €
    10 < 50 empleats: 2.000 €

    Percentatges d'execució associats a les fases
    Primera: 70 %
    Segona: 30 %

    Gestió de xarxes socials

    L'objectiu principal és promocionar la teva empresa o negoci a les xarxes socials. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Pla de xarxes socials: definició i implementació d'una estratègia de xarxes socials alineada amb la missió i visió de la teva empresa, que sigui rellevant i connecti amb els clients potencials i fidelitzi aquells usuaris que ja ho siguin.
    • Monitorització de xarxes socials: monitorització i control periòdic a través de mètriques de referència de l'impacte de les accions per quantificar els resultats i comprovar si s'estan complint els objectius marcats a l'estratègia.
    • Optimització de la xarxa/auditoria xarxes socials: anàlisi dels diferents canals socials per a poder optimitzar-ne el rendiment.
    • Gestió d'una xarxa social: administració del perfil/usuari del teu negoci a una xarxa social com a mínim.
    • Publicacions setmanals: publicació d'un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals a les xarxes socials.

    Des de 250 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 2.000 €
    3 < 9 empleats: 2.500 €
    10 < 50 empleats: 2.000 €

    Percentatges d'execució associats a les fases Primera: 40%
    Segona: 60%

    Gestió de clients

    L'objectiu principal és digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis
    • Gestió de clients: podràs emmagatzemar i consultar dades de cada client des de l'alta com a oportunitat de negoci i simular la compra de productes o contractació de serveis.
    • Gestió de clients potencials (leads): podràs donar d'alta nous leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als leads en permetran la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. S'hi pot incloure la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l'assignació de leads segons diferents criteris.
    • Gestió d'oportunitats: podràs gestionar les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o contactes d'ofertes i pressupostos. També podràs comprovar l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
    • Accions o tasques comercials: podràs crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
    • Reporting, planificació i seguiment comercial: podràs fer-ne el seguiment mitjançant indicadors (KPIs), pipeline i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció del perfil de l'usuari. Seràs capaç de generar informes per al seguiment i monitorització de l'activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/ o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.
    • Alertes: podràs visualitzar alertes de clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
    • Gestió documental: inclourà un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial com als proporcionats pels mateixos clients.
    • Disseny responsiu: la interfície serà responsiva i s'adaptarà a tota mena de dispositius.
    • Integració amb diverses plataformes: disponibilitat d'API o web services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.

    Des de 1000 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 2.000 €
    3 < 9 empleats: 2.000 €
    10 < 50 empleats: 4.000 €

    Percentatges d'execució associats a les fases Primera: 70 %
    Segona: 30 %

    Business intelligence i analítica

    L'objectiu principal és fer possible l'explotació de dades de la teva empresa per a millorar el procés de presa de decisions. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Integració de dades amb altres bases de dades: podràs accedir a altres bases de dades i fer comparacions amb les dades exposades.
    • Emmagatzematge de dades: disposaràs d'una capacitat d'emmagatzematge com a mínim d'1 GB per usuari.
    • Creació de panells de dades estructurats i visuals: comptaràs amb panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
    • Exportació de dades: podràs exportar dades a imatges o documents d'Excel per a crear sinergies i compatibilitats amb diferents programes d'ús comú.

    Des de 1000 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 1.500 €
    3 < 9 empleats: 2.000 €
    10 < 50 empleats: 4.000 €

    Percentatges d'execució associats a les fases Primera: 70 %
    Segona: 30 %

    Gestió de processos

    L'objectiu principal és digitalitzar o automatitzar processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de la teva empresa. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Digitalització o automatització de processos i fluxos de treball: podràs digitalitzar o automatitzar processos com ara:
      • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d'actius i generació de tancaments i balanços, etc.
      • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
      • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
      • Inventari: previsió, nivells d'estoc, trameses, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
      • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
      • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
      • Logística: gestió de flotes i rutes, entre d'altres.
    • Integració amb diverses plataformes: disposaràs d'APIs o web services per a integrar-les amb altres eines.
    • Actualitzable: serà actualitzable amb noves versions.
    • Escalable: s'adaptarà als possibles creixements o canvis en l'estructura empresarial del teu negoci.

    Des de 500 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 500 € (fins a 1 usuari)
    3 < 9 empleats: 2.000 € (fins a 3 usuaris)
    10 < 50 empleats: 6.000 € (fins a 10 usuaris)

    Percentatges d'execució associats a les fases
    Primera: 70 %
    Segona: 30 %

    Presència avançada a internet

    El principal objectiu d'aquesta categoria és millorar el posicionament de la vostra pàgina web en els cercadors. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Posicionament bàsic a internet: posicionar la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de la teva empresa en els principals sites, xarxes de negoci o directoris d'empreses i professionals.
    • Anàlisis de paraules clau: gestió, anàlisis i cerca de paraules clau per tal de desenvolupar estratègies útils perquè els cercadors classifiquin el contingut.
    • Anàlisis de la competència: analitzarem mensualment la competència per informar-te de la situació.
    • SEO On - Page: servei mínim de dos pàgines o apartats SEO On-Page, optimitzant l'estructura i el contingut intern per millorar la posició natural de la pime a cercadors, així com la indexació i jerarquització del contingut.
    • SEO Off-Page: execució d'accions fora de l'entorn del lloc web per millorar el posicionament orgànic.
    • Informes mensuals de seguiment: elaboració mensual dels resultats de les accions executades per generar consciència de l'evolució.

    Des de 400 €

    Import màxim de l'ajuda
    0 < 3 empleats: 2.000 €
    3 < 9 empleats: 2.000 €
    10 < 50 empleats: 2.000 €

    Percentatges d'execució associats a les fases Primera: 70 %
    Segona: 30 %

    Marketplace

    L'objectiu principal és digitalitzar o automatitzar processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de la teva empresa. Des de Globals et podem proporcionar les funcionalitats i serveis següents:

    Funcionalitats i serveis

    • Estudi previ d'alternatives i alta a la plataforma: obertura de compte i alta del teu perfil en, almenys, una plataforma de Marketplace i en, almenys un país.
    • Anàlisis de la competència: realització d'una investigació de mercat focalitzada en les característiques dels teus competidors per a millorar i assolir una posició competitiva.
    • Disseny i definició de l'estratègia de negoci: establir una estratègia de negoci per a assolir els objectius desitjats orientant els recursos disponibles cap a aquesta finalitat.
    • Producció del catàleg de referència: anàlisis de les categories a comercialitzar per seleccionar, almenys, deu productes alineats amb l'estratègia de negoci, en cas de no disposar d'aquest número, podrà ser menor.
    • Creació del contingut del listing: definirem almenys deu descripcions del catàleg de referències, llevat que no disposi d'aquest número, podrà ser menor.
    • Alta de referències: càrrega de, almenys, deu referències, i les seves respectives descripcions i fotografies, a la plataforma, llevat que no disposi d'aquest número, en aquest cas podrà ser menor, acompanyada per les imatges i descripció individual de cada producte.
      L'import de l'ajuda no inclou el cost associat a la subscripció o alta de la plataforma de Marketplace ni els costos variables associats a la venda de les referències donades d'alta a la plataforma.
      • Des de 300 €

        Import màxim de l'ajuda
        0 < 3 empleats: 2.000 €
        3 < 9 empleats: 2.000 €
        10 < 50 empleats: 2.000 €

        Percentatges d'execució associats a les fases
        Primera: 70 %
        Segona: 30 %

    kit digital

    Si vols que siguem el teu agent digitalitzador
    contacta amb nosaltres!

    Tel. 977 783 210 / 625 569 407 / 650 180 790




      Llegiu el consentiment per al tractament de dades personals

      Informació bàsica sobre Protecció de Dades

      Responsable del Tractament: GLOBALSTECH DEVELOPMENT SL

      Finalitats del tractament: Pàgina web informativa, pàgina web venda en línia, programació i disseny del web, adaptació, creació gràfiques i assessorament per al client, programació softwares en forma de programa de PC o d’aplicació per a mòbil, suport professional per a la captació fotogràfica d’ambients i productes, estratègia comercial amb la redacció i traducció de continguts a través de: màrqueting per correu electrònic, SEO i estudi de competències, gestió de consultes a través de formularis i xat.

      Legitimació del tractament: Consentiment exprés de l'interessat, interès legítim per al tractament de dades, compliment d'obligacions legals.

      Conservació de les dades: Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb les finalitats recollides, així com per al compliment de les obligacions legals.

      Destinataris: En alguns casos, quan sigui necessari, GLOBALSTECH DEVELOPMENT SL, cedeix dades dels usuaris a tercers i quan existeixi una obligació legal.

      Drets dels interessats: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

      Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en les clàusules annexes que es troben en la política de privacitat.